Site Meter Despre: jos veveritele!

Wednesday, May 30, 2007

jos veveritele!

nu, nu se poate spune despre mine ca nu iubesc animalele. am trait o viata intre ele, am umblat pe aceleasi strazi, am impartit aceeasi scara de bloc. vin dintr-un oras in care ursii umbla slobozi pe strazi si socheaza containerele fara aparare.

animal mai lipsit de bun simt ca veverita nu am intalnit, insa. ursii mei se fereau de oameni, mai ales atunci cand astia aruncau cu sageti de la dartz in ei, insa veveritele astea sunt insuportabil de sociabile. iti intra in casa fara sa bata la usa si te trezesti cu ele pe umar cerandu-si portia de mancare, cu o mutra acra.

si fereasca sfantu sa le oferi ceva ce nu le place! te ucid cu dispretul din priviri. sunt ca cersetorii aia care-ti dau cu sandwich-ul in cap de zgarcitu naibii ce esti.

de aceea, fac apel catre toate organele de resort, oameni buni, faceti ceva! mi-e dor de ursii mei containieri. macar cu aia aveam ocazia sa fac sport extrem (adica sa duc gunoiu).

acuma, dupa ce ca ploua de-mi vine sa dau cu apa de pamant, ma mai asalteaza si populatia bastinasa de dintosi.

3 comments:

Anonymous said...

loved this story! can we have more please?

PS: I like squirrels :)

k

zzzburlici said...

sigur ca da, insa tot in romaneste :)

Anonymous said...

thank you. too bad there won't be stories in English. dar caut un dictionar :)

k