Site Meter Despre: eu, dracula si intrerupatorul

Thursday, January 22, 2009

eu, dracula si intrerupatorul

ca tot vorbeam cu cineva despre filme de groaza. pe mine nu un film m-a speriat de era sa ma aia pe mine, ci o carte. eram in vacanta de vara, apartamentul era in renovari asa ca ne mutaseram la bunici, intr-un sat la 6 km de brasov. dar cum eu am urat intotdeauna satul ala, seara ma urcam pe bicicleta si veneam sa dorm in oras.

tocmai imi imprumutase cineva "dracula" lui bram stocker si cum nu puteam s-o citesc ziua, recuperam noaptea, ca trebuia s-o dau inapoi. boon. si intr-o noapte ma apuca pe mine ora 2 citind. cartea creepy, eu intr-o stare de spirit nu tocmai serena. brusc, se stinge lumina. cred ca aia a fost cea mai mare spaima pe care am tras-o vreodata.

stateam pe pat, paralizat, incapabil sa ma misc si auzem tot felul de zgomote ciudate. dulapul trosnea, nailonul care acoperea mobila fasaia, era luna plina si deci nu chiar foarte bezna si aveam impresia ca vad umbre prin camera. nu stiu cat am stat asa, dar pana la urma, intr-o izbucnire de disperare, m-am catapultat de pe canapea direct cu mana pe intrerupator - un salt de cativa metri - si am aprins lumina. acuma probabil ca ma inseala memoria, dar asa imi amintesc, intrerupatorul era stins ca si cum ar fi stins cineva lumina, nu se luase curentul, pur si simplu se inchisese comutatorul.

am coborat zburand peste balustrade, mi-am luat bicicleta si am pedalat pana la bunica-mea.

cred ca ar trebui sa schimb subiectul, ca e trei noaptea si-mi troznesc dulapurile pe-aici

No comments: