Site Meter Despre: scoala de bucatari

Thursday, January 22, 2009

scoala de bucatari

bun, zic, pastele masii, las ca ma duc eu la scoala si stau acolo pana ma fac major si sa vezi dupa aia ce treaba fac! si m-am bagat la scoala de bucatari, la liceul economic. a fost fun la scoala aia, eram rau, da rau! cum ma enerva unul il amenintam cu mafia tiganeasca. il chemam pe corci si-l puneam sa umble putin prin preajma cu cutitul la brau. a tinut pana aproape de sfarsitul scolii, cand l-am suparat foarte tare pe un oier din bran si l-a fugarit ala pe corci cu tot cu cutitul lui si dupa aia s-a intors la mine.

aveam clasa la etajul doi, singurul etaj fara gratii la geamuri. mare avantaj! faceam prezenta la inceputul orei, apoi saream pe geam si ne opream la crasma de peste drum, la ardealu. in fiecare an diriga ne ducea cu clasa la tib si ala era evenimentul cel mai misto, ala si balul bobocilor. eu nu am ajuns niciodata la tib, ca ii era frica profei sa ma ia. ramaneam sa frecam menta prin oras, eu si inca vreo trei.

faceam ciorbe si tocanite la practica - adica ne uitam si incercam sa le sabotam pe colege. acolo am invatat sa curat cartofi si cam acolo sa oprit competenta mea intr-ale bucatariei. mi-am dat examenul de absolvire din ciulama de pui. puiul l-am rezolvat, dar ciulamaua a ramas pana astazi un mister. am luat cinciul, totusi.

in curtea liceului era internatul. o aripa pentru fete, una pentru baieti. pe aia pentru fete o cunosteam pana la ultimul cotlon. faceam des vizite cu prietenii bardas, marinu si ionita si fetele avea mai mereu cate ceva de baut. beam ca sa ne facem curaj si ne imbatam ca porcii, de aveam curaj, da nu ne mai folosea la nimic. acolo, intr-o seara dupa un minichef, am avut prima experienta erotica, adica asa-i zic eu, erotica, de fapt eram asa de emotionat ca nu am simtit mai nimic. desigur, a doua zi colegi au aflat din gura mea ca am phutut tot internatul sau ma rog, aripa corecta.

No comments: