Site Meter Despre: munca innobileaza pe om (4)

Thursday, April 14, 2011

munca innobileaza pe om (4)

apoi am implinit 18 ani, mi-am luat permisul si un harb de masina - un opel kadet - si m-am apucat de taximetrie. aveam vreo 3 luni de experienta ca sofer, inca ii mai izbeam in spate pe aia care franau prea brusc la semafor, dar nu am avut nici un accident serios si nici o bataie cu urmari grave.

a fost o perioada foarte interesanta, am invatat si am vazut o multime de chestii, unele foarte naspa. odata au urcat trei insi de il tineau numai in suturi si pumni pe un al patrulea si au tinut neaparat sa il inchida pe ala in portbagaj pana la destinatie. mai grav e ca il cunosteam pe unul dintre interlopi, eram un fel de prieteni. adica el era prieten cu mine si eu incercam pe cat posibil sa il evit.

am vazut o o patrula de militieni care il tineau pe un turist de brate ca sa ii poata lua un hot telefonul.

am fost "rapit" de o gasca de tigani si tinut toata noaptea intr-un bordei, ca sa asist la casatoria nu stiu carui puradel. obligat sa mananc laturile de le mancau ei si sa beau alcool pur dintr-un pet. "ca altfel ne suparam!!".

era cat pe ce sa o dau in bara cand am luat odata un depresiv beat ranga care cred ca vroia sa se sinucida, cand aveam viteza mai mare mi-a zmucit volanul din mana. am scapat cu bine la faza aia, m-am agatat ca disperatul si am reusit sa pastrez cat de cat directia.

am avut parte si de o gramada de fun, da aia sigur nu intereseaza pe nimeni, ca-i cu prostii :D

No comments: