Site Meter Despre: raperul. munca in constructii

Saturday, July 20, 2013

raperul. munca in constructii

tocmai m-am facut prieten pe facebook cu fratii botoman, chestie care mi-a amintit de vremurile in care lucram cu ei in constructii.
era spre sfarsitul anilor '90, taximetria mergea prost, militienii ne hartuiau mereu, ma saturasem sa le tot cumpar tigari, cafele, sucuri si cadouri pentru neveste din banii mei care si-asa nu era prea multi, sa ma fac agent imobiliar, comercial sau bodyguard nu prea aveam chef si cam astea erau toate optiunile in materie de job la vremea aia.

asa ca am acceptat propunerea lui bogdan, sa lucrez cu ei la amenajari interioare. bogdan era agent imobiliar, iar frate-su emil bricoleur, genul de om care se pricepe la toate. bogdan facea rost de lucrari, propunandu-le clientilor serviciile lu' frac'su, iar eu eram salahor, alaturi de emil si inca vreo trei cioclasi.

nu imi mai amintesc decat de doi dintre cioclasi respectivi. unul raper, baiat de cartier, cu gasca, scosese o melodie cu lupta pentru supravietuire in cartieru tractoru si pericolele care te pandesc la orice pas. ascultandu-l, ai fi zis ca sansele de supravietuire in cartier is mai mici ca-n mogadishu. in realitate, singurul pericol real era sa dea peste tine o masina fara frane, caci pe vremea aia uzinele falimentasera si nu mai avea cine sa le toarne placute de frana la brasoveni.

raperul ar fi fost foarte de treaba daca nu s-ar fi straduit din rasputeri sa se dea dur, caci nu-i statea in fire, eram mai degraba o personalitate de genul taurul ferdinand. cosmarul lui era sa se afle in cartier ca lucreaza, asta ar fi insemnat sfarsitul carierei, caci ce fel de baiat de cartier e ala care semneaza condica la serviciu?!? asa ca ne-a avertizat, foarte serios, ca o sa vina cu gasca si o sa ne bata de ne sar capacele daca spunem cuiva ca lucreaza. parca-l chema octavian, sau asa ceva. scuze, octavian, uite, acuma o sa afle toata lumea ca lucrai.*

despre celalalt, florin, imi amintesc pentru ca, din cauza lui, am ratat o partida de sex cu o clienta. poveste lunga si penibila, de care nu vreau sa ma ocup acuma.

prima lucrare, zugravitul unui apartament, a fost un fiasco total. ne-a luat de trei ori mai mult timp decat conveniseram cu clienta, a costat-o de doua ori mai mult si a iesit absolut oribil. asa ca nu e de mirare ca femeia nu a vrut sa ne plateasca. la faza asta, cioclasul si-a jucat rolul de individ violent si a speriat-o pe saraca femeie, care ne-a platit numai ca sa ne vada plecati.



* calmeaza-te, e doar o gluma, nu-mi citeste nimeni blogul in afara de mine si nevasta-mea, cand vrea sa se convinga ca n-am amanta despre care sa povestesc aici :D

No comments: