Site Meter Despre: zabala. somnoroase pasarele

Friday, July 12, 2013

zabala. somnoroase pasarele

na ca nu mi-am batut capul nici astazi cu combinatul literelor. am stat toata sera si am frecat menta pe net. m-am uitat la videouri cu pisici, (sa nu aud comentarii, cu ce e mai breaz un meci de hochei?!? hm?!?) m-a umplut de groaza, scarba si mila la anchetele lui chris hansen, am citit niste materiale de self improvement, ceea ce a cam devenit distractia mea favorita de cateva zile incoace, caci nimic nu e mai haios decat, de pilda, un material motivational care incearca sa te convinga ca daca tii dimineata, la trezire, un creion in gura o sa fi mai fericit. ia te uita unde statea secretul fericirii, mi-am zis, si-au stors creierii zeci de generatii de filosofi ca sa vina unul si sa le spuna ca secretul este sa iti pui zabala.
apoi, i-am trimis un mail unui amic - care fusese la cinema sa vada un film despre viata hannei arendt - in care il intrebam daca se termina cu happy end, daca se marita la sfarsit. si am mai facut o gramada de chestii, una mai glorioasa decat cealalta, pana m-a luat somnul. 

somnoroase pasarele
pe la cuiburi se aduna
face niste activitati prin ramurele 
noapte buna.

No comments: