Site Meter Despre: discoteca

Thursday, June 28, 2007

discoteca

pe la 12 ani, cred, m-am dus pentru prima data la disoteca. eram cu niste prieteni si am zis sa iesim la agatat. de fapt, vroiam doar sa vedem cum arata o discoteca. acuma nu stiu daca va mai amintiti, da in discotecile din romania umbla oameni tari in umar si coate. tot prostu care trecea pe langa noi, se simtea obligat sa ne loveasca, asa, in trecere. dulaii de discoteca isi marcau teritoriul.daca ar fi sa contabilizez ce am retinut din prima iesire la discoteca, lucrurile ar arata cam asa:
- cel putin 5 persoane ne-au intrebat, respectuos, daca nu cumva vrem sa ne-o luam pe coaja.
- cel putin 10 ne-au calcat sau ne-au imbrancit.
- cel putin 20 au ras de noi.- cel putin... de fapt, nu stiu cati au fost, da la iesire ne-au fugarit unii de-au bagat spaima in noi.intr-un cuvant, ne-am distrat de minune.
ne-am distrat intr-un asemenea hal, incat nu am mai calcat prin vreo discoteca pana pe la 16 ani.

No comments: