Site Meter Despre: excrocul de mos gerila

Thursday, June 28, 2007

excrocul de mos gerila

boon. acuma, mancat, baut si cu perspectiva unei nopti albe in fata, imi amintesc de o alta noaptea, de noaptea in care l-am vazut pe mos gerila. era ajunul si eu muream de somn, bunica croseta afundata-n fotoliu iar ai mei bagau, probabil, o invartita la un ceai dansant cu colegii. muream de somn, dar nu m-as fi bagat in pat nici mort. mos gerila avea sa-mi dea socoteala, anul asta, pentru toate perechile de ciorapi si de alte desuuri cu care ma procopsise in ultimii 3 ani. am sa-l apuc de barba si am sa-l intreb de ce colegii mei se laudau cu masinute, trenulete, indieni iar eu eram nevoit sa scornesc vreo minciuna, gandindu-ma cu ura la ciorapii cei noi cu dungulite verticale.ei si enervandu-ma eu singur, acolo, nebagat in seama - frate-miu sforaia cu voiosie iar bunica ii dadea inainte cu crosetatu, m-am trezit ca ma cam lasa puterile. al dracu mos gerila, mi-am spus, incearca sa ma adoarma, sa-mi vare iar pe gat vreo pereche de ciorapi! dar nu! de data asta nu va reusi!m-am dus, pe jumatate adormit, sa-mi iau bunda si caciula, m-am incaltat si am iesit pe balcon, sa-l astept pe excrocul cel batran. am stat ce-am stat, tremurand din toate incheieturile si, la un moment dat, m-a luat asa o moleseala si am atipit. dupa cateva clipe, m-a trezit un zgomot de zurgalai. am sarit repede in picioare si m-am repezit la balustrada. excrocul cel batran tocmai dadea coltul blocului, cu sania lui cu reni! mii de tunete si fulgere, iar mi-a scapat, pramatia!cam atat imi amintesc. m-am trezit apoi, dimineata, cu febra mare si dureri de cap. sub brad zaceau, ca si in anii trecuti, un maieu si doua perechi de ciorapi cu dungi verticale, noi nouti, cu eticheta pe ei.

No comments: