Site Meter Despre: a cazut toamna peste montreal

Sunday, October 22, 2006

a cazut toamna peste montreal

23.

a cazut toamna peste montreal, nelutzule si forumistii sunt cuprinsi de nostalgie.

aproape ca-mi vine si mie sa cad in capcana reveriilor: ma si vad copil, mergand la scoala, pe 15 septembrie, cu un buchet mare de ochiul boului, ca altceva nu se gasea prin gradina bunicii. il dadeam invatatoarei/dirigintei, ea se uita urat la mine si treceam astfel, peste emotiile inceputului.

eram naivi, nelutzule, eram atat de naivi incat nu intelegeam de ce nenea ala se freca cu prohabul de noi in tramvai. noi ne gandeam ca suntem atat de mici incat nu ne observa, in inghesuiala.

abia mai tarziu am aflat ce e ala un pedofil. si ne-am bucurat ca nu sunt multi;

apoi am emigrat, nelutzule, iar aici am fost surprinsi de numarul mare de cazuri de pedofilie. "la noi in sat nu erau atatia", spuneai tu; eram tentat sa-ti dau dreptate; apoi mi-am amintit cel putin trei situatii in care am avut de-a face cu pedofili. din fericire, nu s-a petrecut nimic grav, datorita imprejurarilor, dar mi-a trecut, asa, prin cap o idee: nu cumva la tine in sat pedofilii raman nedescoperiti? a incercat vreodata cineva sa sune la politie atunci cand a vazut vreun copil purtandu-se bizar? s-a aflat de alte cazuri de pedofilie decat cele in care copilul si-a luat inima in dinti si a vorbit? iar dintre cazurile acestea, cate au ajuns la cunostinta politiei si cate au ramas in familie?

nu vreau sa zic ca-s mai multi pedofili la tine in sat, nelutzule, nici nu as avea cum sa stiu asta, incerc numai sa daram un mit de-al tau: acela ca america de nord e plina de pedofili.

No comments: