Site Meter Despre: drumurile tale toate

Sunday, October 22, 2006

drumurile tale toate

20.
hai sa sporovaim putin despre drumurile tale toate; asfaltau astia parcarea din fata blocului si mi-am amintit ca se intampla si la tine in sat chestia asta, cam odata la patru ani.

ma gandeam, nelutzule, ca ati iesi mai ieftin sa puneti tot blocul mana de la mana si sa va luati un elicopter, decat sa schimbati bucsile si amortizoarele la dacii de 2 ori pe an; v-ati amortiza rapid investitia.

acuma sunt sigur ca si in aer v-ati claxona si v-ati arata degetul mijlociu, da partea buna e ca nu puteti cobora ca sa va luati la paruiala.

asta cu claxonatul, e tipica satului vostru si inca unor state aflate in acelasi stadiu de dezvoltare. ultima oara am locuit in blocul de vizavi de gara. n-ai idee la cate batai in mijlocul intersectiei am asistat.

mi s-a intamplat sa opresc la galben si sa ma trezesc amenintat de ala din spate, pentru ca nu am fortat trecerea. mi s-a intamplat de nenumarate ori sa fiu amenintat, de altfel. intr-una dintre dati, era cat pe ce sa ma aleg cu o ranga in cap pentru ca unu iesise de pe o strada fara prioritate si s-a infipt in mine. argumentul lui m-a lasat la fel de nauc cu m-ar fi lasat ranga: ba, nu ai vazut ca vin, de ce n-ai oprit?

toate astea pentru a vorbi despre respect in trafic. doua notiuni incompatibile, la tine in sat, nelutzule. de fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine, respectul nu e compatibil cu aproape nimic, acolo.

hai sa ma arunc intr-un paradox: voi respectati doar lipsa de respect.

No comments: