Site Meter Despre: ii tot dai inainte ca astia n-au cultura

Sunday, October 22, 2006

ii tot dai inainte ca astia n-au cultura

7.
hai sa-i dam cheie, nelutzule, ca mai avem drum lung de strabatut si am cam inceput sa-mi pierd rabdarea.

ii tot dai inainte ca astia n-au cultura, ca nu exista viata culturala in montreal. pai mai nelutzule, cine te-aude ar crede ca ti-ai petrecut viata l;a teatru si la filarmonica. dar eu te stiu bine nelutzule, stiu ca tu ai fost la teatru o singura data in viata ta, cand te-au dus cu scoala; aveai de ales, sa stai la chimie si fizica, sau sa mergi la teatru; si atunci n-ai facut decat sa-i deranjezi pe actori, ti se parea ca-i o gluma buna sa miauni si sa latri in sala.

singurul tau mijloc de culturalizare l-a reprezentat cinematograful, stiu ca ai vazut rambo III de patru ori. ca sa nu mai zic ca muzica ta preferata e maneaua, chestie care-mi da fiori.

maneaua, ma nelutzule, imi vorbeste despre sistemul tau de valori, despre simtul tau estetic. iar cand te-aud fredonand "as da zile de la mineeee.." imi vine sa ti le iau pe toate.

da o sa mai vorbim despre manea, nelutzule, ca am impresia ca-ti scapa efectele manelei asupra creierului.

No comments: