Site Meter Despre: intreba cineva de ce nu ma intorc in romania

Sunday, October 22, 2006

intreba cineva de ce nu ma intorc in romania

25.
intreba cineva de ce nu ma intorc in romania; in primul rand, iau intrebarea asta ca pe o jignire personala! adica ce, am fata de tampit?

nu ma intorc pentru ca nu mai am suficienta conditie fizica sa fugaresc hotii si sa ma bat cu ei. nu mai am nici suficienta rabdare ca sa astept sa termine unul care tocmai joaca sarba pe mine.

m-am invatat sa mananc artificial, nu azot natural; m-am invatat sa ies pe autoruta la plimbare, nu intr-un quest caruia nu-i cunosc obiectivul, personajele si din care nu stiu daca o sa ma mai intorc vreodata. imi lace tara asta a mea, in care nu ma strivesc blocurile de nefamilisti si gardurile de fier ruginit. imi place tara asta, unde saracia nu urla a pustiu, cu mii de guri; imi plac primavara, vara, toamna, iarna, nu anotimpul fara mocirla si ala cu mocirla.

imi place sa ies prin magazine fara sa ma tin, disperat, de buzunare.

imi place ca pot sa-mi cumpar chestii fara sa ma intreb daca-mi mai raman bani de taxiu.

m-am saturat, pentru tot restul zilelor mele de conditia de cetatean de mana a doua.

refuz sa ma folosesc de amintirile placute ca sa mistific realitatea. refuz sa cosmetizez trecutul pentru a-mi pastra tara in suflet. refuz sa ma comport ca un copil care stie ca va fi agresat, dar se duce, totusi, intr-un anumit loc pentru ca acolo-si aminteste el ca erau niste bomboane. gata, bomboanele alea s-au terminat. sunt de domeniul trecutului. n-au mai ramas decat ambalajele, in jurul carora pandesc lupii.

No comments: