Site Meter Despre: ziua bicicletei

Sunday, October 22, 2006

ziua bicicletei

18.
pentru ca astazi este exagerat de frumos afara, am zis sa ne radem putin, nelutzule; mai ales ca avem si subiect de distractie: cica-i ziua bicicletei la tine in sat.

mai tii minte ce se intampla cand ne dadea noi cu bicicleta? cea mai simpatica replica, reluata sub diverse forme, suna cam asa: du-te ba in mortii matii in parc!

imi amintesc cu drag cand coboram eu drumul poienii in viteza si un domn exagerat de simpatic, pasager pe scaunul mortului al unei masini care venea din spate, a tinut sa-si manifeste solidaritatea fata de mine lovindu-ma cu ceva in cap. n-am cazut, nelutzule, am reusit sa-mi pastrez echilibrul; daca cadeam, azi nu eram aici.

imi amintesc, apoi, de taximetristul care tinea neaparat sa ma mangaie cu bata lui de baseball, pentru ca-i taiasem calea pe trecerea de pietoni.

si au mai fost multe altele; adevarul e ca-ti reduci drastic speranta de viata daca te incapatanezi sa circuli cu bicicleta prin sat. pe mine m-a salvat ingerul meu pazitor, care, daca a vazut ca nu ma invat minte, mi-a furat bicicleta din balcon.

No comments: